1. Dlaczego My?Inteligentne centrale telefoniczne - 10 powodów

2. Dla kogo?Dla Wszystkich, tych małych i dużych - firm, hoteli, ...

15 Najczęściej popełnianych błędówprzy wyborze centrali telefonicznej

  • Instalacja nowego rozwiązania powduje przerwę w pracy i możliwości wykonania połączeń.

    Nasze rozwiązanie opiera się na wykorzystywaniu już funkcjonującej sieci informatycznej. Po przygotowaniu i przetestowaniu naszego rozwiązania następuje przełączenie numerów a odbywa się to płynnie.

  • Tu i teraz.

    Błędem jest zakup sprzętu zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem bez uwzględnienia strategii Firmy. Dzieje się tak z uwagi na znaczny koszt standardowych rozwiązań.Zapytaj nas o ofertę na dziś oraz przekraczającą 3 krotnie oczekiwania abonentów wewnętrznych.

  • Potrzebny remont.

    Instalacja centrali telefonicznej nie wymaga analizy istniejących połączeń analogowych, ponieważ podłączenie odbywa się po sieci informatycznej.

  • Telefony podłączone do 1 kabla będą się podsłuchiwać.

    Technologia cyfrowa pozwala podłączyć wiele niezależnych telefonów.

  • Każda nowa funkcjonalność dużo kosztuje.

    Nie zawsze – trzeba sprawdzić na konkretnym przypadku.
     
     

  • Centrala jest przypisana do lokalizacji, dlatego wymieniam wszystkie.

    Nasze rozwiązanie umożliwia zastosowanie 1 centrali telefonicznej dla wszystkich lokalizacji Klienta.

  • Rozmowy przez VIOP są niebezpieczne i niskiej jakości dlatego nie korzystam.

    W standardzie jest szyfrowanie połączeń, firewall oraz najważniejsze: filtrowanie IP. Co to oznacza? Nikt z poza wskazanej puli adresów nie połączy się z siecią. Obecna prędkość łączy internetowych umożliwia zdecydowanie wyższą jakość połączeń niż standardowe.

  • W naszym rozwiązaniu udostępniamy narzędzie umożliwiające zarządzanie strategią połączeń a w tym: kampaniami oraz statystykami podsumowującymi ruch.

    Nasze rozwiązanie opiera się o technologię informatyczną, dlatego obecnie zatrudnieni informatycy są przygotowani do obsługi central nawet, jeśli wcześniej nie mieli takiego doświadczenia. Ze sprzętem zapewniamy szkolenie informatyka a dzięki temu czas serwisu zostaje zredukowany do minimum.

  • Wymiana centrali na cyfrową (operatora) spowoduje zmianę numerów telefonów.

    Numery telefonów są własnością Klienta niezależnie od operatora. Przeniesienie numerów wymaga złożenia kilku podpisów Klienta a my zajmujemy się całą procedurą.
     

  • Siła przyzwyczajenia.

    Nie zawsze to, co sprawdzone wczoraj jest dobre dziś. Technologia analogowa generuje wysokie koszty serwisu oraz użytkowania infrastruktury i połączeń.
     
     

  • Niedopasowanie rozwiązań.

    Najczęstszym błędem jest stosowanie rozwiązania: 1 oddział czy lokalizacja = 1 centrala. Nasze rozwiązanie może polegać na zastosowaniu 1 centrali dla wszystkich lokalizacji Klienta.

  • Wymiana centrali jest droga.
     

    Wymiana urządzeń często finansuje się z wygenerowanych oszczędności w kosztach użytkowania centrali.

  • Każda centrala jest taka sama.

    Integracja ze Skype, fax na e-mail, odsłuch poczty poza biurem, back-up danych z komputera, rozmowy wideo to tylko niektóre wykorzystywana przez Klientów funkcje.

  • Centrala tylko telefoniczna.

    Nowoczesnym rozwiązaniem jest łączeniem funkcji w 1 urządzeniu tj. wirtualny sekretariat, integracja z CRM zatem akcje e-mail oraz sms, back-up danych komputera czy serwera. To potężne narzędzie analityczne dla Menadżerów.

  • Na etapie zamówienia centrali brak narzędzia analitycznego a zwykły billing to za mało.

    W naszym rozwiązaniu udostępniamy narzędzie umożliwiające zarządzanie strategią połączeń a w tym: kampaniami oraz statystykami podsumowującymi ruch.
     
     

neo pbx
al. Niepodległości 16
58-100 Świdnica

+48 221 221 022
+48 74 66 22 915
+48 74 66 22 940
+48 501 347 004

biuro@neopbx.pl
serwis@neopbx.pl

NIP: 8841013063

Konto: 50102055581111123523600035