Funkcje standardowe

  • Obsługa wszystkich rodzajów łączy miejskich
  • (analogowych, cyfrowych ISDN – BRA, cyfrowych PRA, GSM, VOIP),
  • Obsługa infolinii tradycyjnej oraz internetowej VOIP
  • Rejestracja rozmów dla wszystkich abonentów wewnętrznych
  • Obsługa transmisji obrazu
  • Poczta głosowa dla wszystkich abonentów wewnętrznych
  • Przekazywanie odebranych faksów na mail
  • Możliwość wykonywania połączeń z zewnątrz na koszt centrali po autoryzacji
  • Zarządzanie centralą przez przeglądarkę internetową
  • Nieograniczona ilość abonentów wewnętrznych lokalnych i zdalnych
  • Obsługa wszystkich rodzajów telefonów wewnętrznych (IP, analogowych, ISDN, systemowych IP)
  • Możliwość podłączenia komputera z zainstalowanym programem softphone jako abonenta wewnętrznego
  • Możliwość podłączenia telefonu komórkowego z zainstalowanym klientem SIP jako abonenta wewnętrznego (Android, iPhone)
  • Łączenie wielu oddziałów
  • Możliwość podłączenia aparatów zdalnych jako wewnętrznych abonentów centrali
  • Telefony zdalne w jednej numeracji wewnętrznej
  • Cyfrowe łącze między centralowe
  • Możliwość łączenia dowolnej ilości central we wspólną sieć
  • Obsługa kolejek (CALL CENTER)
  • Wielopoziomowe menu głosowe IVR
  • Możliwość automatycznego rozpoznania kraju osoby dzwoniącej i włączenie zapowiedzi lub menu IVR w odpowiednim języku
  • LCR (Automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia)
  • Obsługa numerów DDI  na łączach VoIP i tradycyjnych
  • Automatyczna synchronizacja z serwerem czasu
  • Dowolna ilość trybów pracy centrali
  • Nielimitowana ilość równoczesnych połączeń VOIP
  • Możliwość prowadzenia konferencji wielostronnych
  • Obsługa transmisji obrazu
  • Wideo konferencje
  • Możliwość  autoryzacji  połączeń (Wirtualny sekretariat)
  • Możliwość dystrybuowania ruchu do grup abonentów według zadanych kryteriów:
    • równomiernie , zgodnie z tematem wybranym na Infolinii lub na podstawie
    • zidentyfikowanego numeru CLIP
  • Serwer faksów bez ograniczeń ilości kont
  • Funkcja serwera PHP i SQL dla aplikacji PHP (np. CRM)
  • Funkcja serwera plików z możliwością nadawania różnych praw dla użytkowników Windows Linux  MacOS X
  • Graficzny panel podglądu aktualnego stanu połączeń telefonicznych
  • System bilingowy oraz raporty z pracy centrali w wersji tekstowej i graficznej z możliwością eksportu do PDF i CSV  (opcja)
  • Komunikaty głosowe w języku polskim (1000)
  • Prezentacja CLIP FSK na wszystkich liniach wewnętrznych
  • Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi przez telefon
  • Interkom

 

Jeśli jakiejś funkcjonalności nie ma na liście to nie znaczy że jej nie ma w centrali, tylko że nie została wypisana.

 

neo pbx
al. Niepodległości 16
58-100 Świdnica

+48 221 221 022
+48 74 66 22 915
+48 74 66 22 940
+48 501 347 004

biuro@neopbx.pl
serwis@neopbx.pl

NIP: 8841013063

Konto: 50102055581111123523600035